¿QUÉ ES I+D+MK? NUESTRO EQUIPO PUBLICACIONES NOTICIAS DEL EQUIPO
En esta sección puede encontrar las publicaciones que han surgido como fruto del trabajo
de este equipo de investigación desde el año 2000.

  1. Antón, C., Camarero, C. Antón, C. y Rodríguez, J. (2013). "Usefulness, enjoyment and self-image congruence: The adoption of e-book readers", Psychology & Marketing, 30(4), 372-384

  2. Antón, C.; Camarero, C.; Rodríguez, J.. (2013). "Pleasure in the use of new technologies. The case of e-book readers", 20th International Product Development Management Conference, Paris, France umraniye escort

  3. Antón, C.; Camarero, C.; Rodríguez, J.. (2013). "Pleasure in the use of new technologies.

  4. Antón, C.; Camarero, C.; Rodríguez, J.. (2013). "The role of pleasure in the use of e-book readers", XXV Congreso Nacional de Marketing istanbul escort, AEMARK, Barcelona istanbul escort

  5. Camarero, C.; Rodríguez, J. y San José, R.. (2013). "The persuasion context and results in online opinion seeking: effects of message and source. The moderating role of network managers", Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking, (En prensa.)

  6. Carbonell, P., Rodriguez, A.I. (2013). "Managerial control, role expectations and job satisfaction of new product development team: The moderating effect of participative decision-making", Industrial Marketing Management, (en prensa).

  7. Closs, L.Q.; Ferreira, G.C.; Brasil, V.S.; Sampaio, C.H.; Perin, M.G.. (2013). "What motivates Brazilian researchers to transfer technology in Brazil?", Journal of Technology Management &Innovation, 8, 79-90

  8. Heide, G, Schepers, J., Nijssen, E.J. y Ordanini, A.. (2013). "Don’t just fix it, make it better! Using frontline service employees to improve recovery performance", Journal of the Academy of Marketing Science, 41, 515-530

  9. Isidro-Filho, A.; Guimaraes, T.A.; Leung, R.C.; Perin, M. G.. (2013). "Workplace learning strategies and professional competencies in innovation contexts in Brazilian hospitals", BAR. Brazilian Administration Review, 10, 121-134

  10. Madrid, A., García Pérez de Lema, D. y Van Auken, H. (2013). "An Investigation of Spanish SME Innovation during Different Economic Conditions", Journal of Small Business and Management, 51 (4), 578–601

  11. Molina, F.J., Calantone, R.J., Stanko, M.A., y Munuera, J.L. (2013). "Product quality as a formative index: evaluating an alternative measurement approach", Journal of Product Innovation Management, 30 (2), 380-398.

  12. Rodríguez Pinto, J.; Carbonell, P. y Antón Martín, C.. (2013). "Novedad, calidad, velocidad y orden de entrada en el mercado. Sinergias y trade-offs en el lanzamiento de nuevos productos", Revista Española de Investigación de Marketing ESIC, 17 (2), 53-78

                                  
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