Abril, C., Rodríguez J., y Boehm, M.. (2010). "National vs. store brands competition: entry timing and scale effects on new product performance", ”. XXII Congreso Nacional de Marketing - AEMARK, Oviedo
Bonnet, J., García Pérez de Lema, D. y Van Auken, H.. (2010). "The Entrepreneurial Society. How to Fill the Gap Between Knowledge and Innovation", Edward Elgar Publishing,
Carbonell P. y Rodríguez A.I.. (2010). "The effect of market orientation on innovation speed and new product performance", Journal of Business and Industrial Marketing, 25 (7), 501-513
Carbonell P. y Rodríguez A.I.. (2010). "Vínculos estructurales entre la orientación al mercado, la velocidad de innovación y el resultado de los nuevos productos", Revista Española de Investigación de Marketing (ESIC), 14(1), 115-143
Cegarra Navarro, J.G.; Cepeda Carrión, G. y Jiménez-Jiménez, D.. (2010). "Linking unlearning with innovation through organizational memory and technology", Electronic Journal of Knowledge Management, 8 (1), 1-10
García D. y Duréndez, A.. (2010). "Innovative culture, management control system and performance in young SMEs", The Entrepreneurial Society. How to Fill the Gap Between Knowledge and Innovation, Edward Elgar Publishing, 165-184
García, D. y Madrid, A.. (2010). "Innovación en la Pyme en periodo de recesión", Revista AECA, 91, 65-67
García, D., González, M. y Vivanco, S.. (2010). "Cultura empresarial y rendimiento de la PYME en el estado de Aguascalientes (México)", Revista de Economía (Facultad de Economía, Universidad Autónoma de Yucatán, México), XCVII, 75, 103-123
García, D., Martínez, F.J. y Aragón, A.. (2010). "Análisis estratégico para el desarrollo de la Pyme en Iberoamérica", Universidad Politécnica de Cartagena, 1-143
Maldonado, G., García, D., Martínez, M.C., Aguliera, L. y González, M.. (2010). "La influencia de las TICs en el rendimiento de la PyME de Aguascalientes", Investigación y Ciencia de la Universidad Autónoma de Aguascalientes, 47, 57-65
Manzaneque, M., Banegas, R. y García, D.. (2010). "Diferentes procesos de fracaso empresarial. Un análisis dinámico a través de la aplicación de técnicas estadísticas clúster", Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa, 19 (3), 67-88
Martínez, M.C., García, D. y Maldonado, G.. (2010). "Innovación y gestión del conocimiento en la Pyme de Aguascalientes", Universidad Autónoma de Aguascalientes (México), 1-232
Medeiros, J.F., Sampaio, C.H., Perin, M.G.. (2010). "Fatores emocionais no processo de tomada de decisão de compra", Psico (PUCRS. Impresso), 41, 440-447
Naranjo-Valencia, J.C.; Sanz-Valle, R. y Jiménez-Jiménez, D.. (2010). "Organizational culture as determinant of product innovation", European Journal of Innovation Management, 13 (4)
Perin, M.G., Sampaio, C.H., Barcellos, M.D. y Kugler, J.O.. (2010). "The moderating effects of innovativeness on new product development ability", Produto & Produção, 11, 19-27
Rodríguez A.I., Carbonell P. y Munuera J.L.. (2010). "The effect of role conflict, role ambiguity and anxiety on the performance and satisfaction of NPD teams", Journal of Product Innovation Management, 27, 856-868
Rodríguez J., Abril, C. y Boehm, M.. (2010). "Investigating entry timing and scale effects in new product performance in the context of national vs. store brands competition", 17th International Product Development Management Conference, Murcia
Rodríguez J., Carbonell, P y Rodríguez A.I.. (2010). "Efectos sinérgicos sobre el resultado de los nuevos productos del orden de entrada, la novedad, la calidad y la velocidad", XXII Congreso Nacional de Marketing - AEMARK, Oviedo
Soria, A.F., Ferreira, G.C., Perin, M.G., Sampaio, C.H. y Munuera, J.L.. (2010). "Geração de patentes em universidades: um estudo exploratório", Revista de Administração, 9 (3)